Living another day in disguise ..

Denna helgen har varit lite sådär kul..

I fredags var de ju som vanligt förkrök hos Emelie och sen var det Utgång till The Tivoli.
Kul som fan att dansa men har en jävla träningsvärk  i benen att ni anar inte,
dock svårt att massera sina egna lår >.<
Hade ju så klart mina älskade röda stilletter på mig, och inte bara de.. det var
typ 5 cm snö på marken som jag gick i .. Lite kallt , men ville känna mig fin ^^..
På the tivoli var jag lite fylle flata haha, både sandra och emelie .. kanske någon till..
hm .. va fan e de för fel på mig haha..
Sen dansa vi brudar vid stripp pålen ett tag tills de kom fram en läskig nisse som ville
dansa med oss och då gick vi hehe..
Annars var kvällen nice ..

Lördagen var seg, sov läänge som fan och sen åkte jag och umgicks med
Emelie och Linn, käkade och sen gjorde vi oss i ordning..
Planen var att vi skulle festa i malmö men de var värsta snorhalt på
vägarna (peter fick de bevisat för oss) så vi sket i de och typ stack "hem"
Eller ja, för min del var de att sitta i stan typ hela natten .. men de skiter vi i !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0