Söndag & Måndag ..

Gårdagen slutade så jävla mycket bättre än den börja ^^..
Hela dagen hade varit helt kukig eftersom jag inte sovit..
Men sen träffa man Peter & Linn  :) ..
Först tog vi drive in Mc donalds för att köpa glass ^^ ..
Snacka massa skit och hade trevligt, sen åkte vi runt i
kära roa lite här och där nere i stan, sen bestämde vi oss för
att åka till MAXI :D .. Fett kul .. eller nått .. ;D
Där inne hitta vi en liiten barnbok som hette Elefanten Peter,
Jag börja så klart skratta så jag gråter :D..
Peter köpte den för övrigt , och disktrasor om ni ville veta de..
Linn och jag var lite mer onyttiga eller va man nu ska säga..
Cola och chips blev de .. och Läkerol som peter nästan tog med sig
hem ..  shiit vad snurrigt de blev nu.
Men tack mina vänner ^^ .. ni förgyllde min dag. <3

Sen var de då skolan idag, åååh vad jag hatar skolan alltså!
Gjorde Historia provet, gick nog inte så jätte bra men
ett G borde man få !
Sen var de bara tråkiga lektioner , hem .. och nu sitter jag här..
gymmet om två timmar ^^ .. ska bli nice !
Sitter och lyssnar på 30 seconds to mars.. för övrigt är 
sångaren Jared Leto het som fan :D .. avslutar med en bild på honom ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0