What would you do ?

What if I wanted to break
Laugh it all off in your face
What would you do?
What if I fell to the floor ?
Couldn't tell this anymore
What would you do?


Jag skiter i alla nu, jag tänker inte be om hjälp mer. Jag har fått stå på egna ben länge nu och får fortsätta med de, faller jag.. hjälp mig inte upp.. Känner mig som om jag är längst ner på allas lista, där jag en gång la först.
Jag kämpar ensam och så får de förbli för så fort jag sträcker fram handen och vill ha någons hjälp så vänder folk ryggen åt mig och går åt de andra hållet, visst.. Jag har haft de lite kämpigt nu på sistone men de är bara en fas och ni vet att jag klarar mig ur den.. men ändå så ignorerar ni mig.

Jag hatar folk som ignorerar mig, jag hatar folk som ljuger .. Sånna kan jag klara mig utan. Många vet vad som händer om man bryter dessa "regler". Dom är nu idag inte mina vänner eller så kommer vi aldrig få den sortens vänskap tillbaka som vi hade.
Nya vänner hittar man, men när man inser att dom ljuger en rakt upp i ansiktet varenda jävla gång man snackar med dom så börjar man undra.. Kan man kalla dom en vänner ?!


Har så mycket inom mig som jag vill snacka ut om, massa saker som ingen vet och som gör dagarna jobbiga och långa. Känns som om jag inte kan snacka ut med någon just nu, kanske tar mina vänner nu åt sig som har stått vid min sida länge nu men så är de.. Så känns de iaf , att jag inte har någon.
Vill spola tillbaka tiden, tillbaka till alla de roliga minnen.. Som med lotta till exempel, hon var en sån som alltid hjälpte mig (även om hon inte visste de) Hon var den ända som hittade på massa hyss med mig som att åka till Lund till två främlingar och sova där, eller sno en vitlökssåsburk och göra så att bussen körde på den så de sprutade massa vitlök på alla och busskuren, när vi bara "hängde" som små fjortisar på knutan och hade skit kul .. åkte ner för räckena medans vi vänta på att få åka till lund .. Eller Lotta: BARA FÖR ATT JAG ÄR SVARSKALLE xD ..  Kommer du ihåg ? Eller när vi var på tåget till lund (trollkarl) och jag från att jag satt på stolen trillade ut i gången och skrek : VARFÖR PUTTA DU MIG LOTTA :O .. hahah de var så fint ! ^^

De är sådanna roliga minnen jag vill tillbaka till..
Var har allt de roliga tagit vägen? Var är alla mina vänner nu ..
Är jag bara en rolig nisse att festa med eller >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0