En helt vanlig dag ..

Började dagen med att börja städa, massor kvar men tar lite i taget..
Sen åkte jag och morsan ner till Arbetsförmedlingen , tråååkigt .. Fixa och snacka med massa folk där ..
Sen sola jag 16 min på stattena ^^ .. Var så mysigt , somna nästan ..

Sen bar de av till Primus , han travade fram till mig i hagen och gnägga skit högt <3 Så jävla söt är han, känner igen mig nu :')

Tog in han och borsta och pyssla med honom i en timme. Och sen kom Theresia och förstörde min diet haha , hon hade chokladkakor med sig och tyckte att alla skulle ställa upp och äta upp de  ;) 

Sen myste jag med Åsas amstaff Athena :) skiiit söt men en hejjare på att gnälla ^^ ..

Tog in Cartino och borsta lite på honom med..
Sen kom Sofie och vi bestämde oss för att ta en mördar tur haha .. Trava hela vägen till galopprundan och fortsatte trava på galoppstigen, även om nu primus hoppa åt sidan för allt och börja galoppera ett par gånger ^^ .. Sen galopperade vi sista biten , de gick fort och var nära på att trilla av, han studsa och stanna när han såg den lilla grenen på marken haha , som jag flabba men fick säga till honom på skarpen .. han bara fjantar sig ju :P

Sen red vi upp två gånger för den branta backen och Primus gick i en sån jävla samlad form, helt sjukt .. Kände hur hela kroppen tog i, i galoppen efter backen .. helt underbart..

Ska ut imorgon igen och rida :) <3 och alla dagar därpå haha , vill se när Erik tränar honom med ^^ .. Älskar lille Primus <3

nu ska jag snart lämna bilen och sen färga mitt hår ^^ ..

Puss & Kram :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0