Körkort !

Helt glömt bort att berätta att jag har körkort nu ju ;D
Har haft de i 3 veckor nu och har ganska mycket
suttit fastklistrad bakom ratten sen dess ;)

Och så fick jag & Sess låna Gregors fiin fina
Saab 9 3 Aero, turbo.. tvådörrars .. Oh gud..
Jag kommer nästan bara av tanken på den
bilen, fy fan vad snabb den var ;) ..
Tävlade med massa snygga killar på stan,
jag hade ju då lätt vunnit om jag hade vågat
ge allt , men hade bara haft körkortet i
en och en halv vecka då, men jag kör
förbaskat bra, eller hur sess ?! <3



Jag ser ut som som ett "dagen efter objekt" på
bilden .. därför vägrar jag göra bilden större, skäms haha xD ..



Detta är INTE den fräcka saaben jag fick låna av Gregor,
Detta är bilen jag fick av min pappa en timme efter jag klarat
uppkörningen. Också en Saab 9 3 , turbo. Års 2002 (tror jag)
Underbar bil fast dock inte lika kvick som den jag fick låna
av Gregor, fast de var iof en Aero ^^ ..

Nu är min älskling såld och jag kör nu världens fulaste
bil för tillfället wolksvagen caddy 1998, (liten skåpbil)
Men kör den bara tills pappa hittar nått finare jag kan köra
med så länge eller tills jag får ihop pengar till min
Nissan Primera GT ^^ .. <-- De är orgasmvarning på den ! 

Kommentarer
Postat av: Jenny ;)

det är ju bara o klicka på ditt körkort så ser vi bilden större (a) just so you know, hihi <3

2009-06-17 @ 00:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0