Mitt skoberoende ..

Handlade ytterligare ett par skor idag och NU
ska jag visa alla jag köpt ^^ .. Eller alla jag har
kvar efter att jag rensat hahaha ..
SJUUUKT många skor :P



De jag köpte idag ^^ <3
& Köpte också ett var latex leggings som jag har på mig på bilden ^^


Student skorna ^^


Mina älskade Tiamos <3






Gamla stövlar ^^


Riktigt gamla pumps :P


Mina kawasaki


Stövlar från skopunkten ^^




Gaaamla stövlar som jag köpte i åttan :)

Jag har också 3 par ballerina skor, ett par Converse ... Fast dom är
hos pappa :)
Så 15 par skor EFTER att jag rensat och slängt massa xD

Kan man kalla detta ett beroende ? ;)

Fick ju studentpresent av syster med , öronhänge och halsband :)
Skiit Fina ^^ ..

URSÄKTA BOObS BILDEN xD ..
Öronhängena är hos pappa så har ingen bil på dom, men fina som
fan är dom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0