Resa till Polen med klassen ^^



20 - 23 April var vi på en studieresa med klassen till Polen, bodde på ett
fint fyrstjärnigt hotel. Dom hade både SPA och ridning ^^ Precis som vi
brudar vill ha det så klart.
 
Dag ett: Åkte på kvällen till båten, där fick vi hytter. Sov med Jannie, Frida
och Lotten. Mycket trevligt. Vi fick också middag på båten, fisk. Namnam.
Sen när de var sovdags .. så kunde jag inte sova.

Dag två: Upp i ottan och börja packa ner de man tagit upp, sen var de frukost.
Förbaskat god ska ni veta!
Av båten och in i bussen som körde oss till Hotellet som la mitt ute i ingen-
mansland.
Vi fick våra rum och jag kan ju säga som så att förutom att rida så degade man
hela dagen, alla var så jävla trötta. Och juste, jag och lotten fick för oss att hoppa
i sängarna vilket relaterade till ont i röven och en knäckt bräda. Lyckat som fan!

Väl på ridturen fick jag en underbart söt häst som hette Cerkaria, brun liten bitch,
hon sparkade efter alla hästar haha ..
Ridturen var jävligt livad och träningsvärk fick man med!

Sen åt man massa mat och bara .. ja, som sagt dega ..

Dag tre: På morgonen valde man nått i SPA :et. Jag valde manikyr, sån
fjolla som jag är ^^ ..
Sen promenerade jag runt på området och kollade och snacka med
folk som jobba där, sen åkte vi in i stan Kolobrzeg. Kolla i affärer och
fjanta oss.
Vi bestämde oss för att köpa glass, ehm ...  den var de MINSTA kulorna
jag fått. Tog två kulor och de var så små att de hade fått plats i en äggkopp,
helt värdelöst.

Sen kom vi hem, åt lunch sen var de dags för ridning. Vi red ner till stranden,
ner för ett stup innan, fett läskigt. Galopperade i en jävla fart längst vattnet
en lång bit, jätte mysigt .. Hästarna var helt galna.
Sen resten av dagen bara mös alla och hade de gott, åt som fan gjorde
vi med, köpt massa gottis i stan.

Dag fyra: Dags för hemfärd, båt hela dagen. Så jävla tråkigt att jag
trodde jag skulle dö ett antal gånger ska ni veta, jag ville hoppa överbord..
DÅ har man tråkigt !
Fast jag ragga på en snubbe ombord när jag yra runder själv, DE var sjukt
jävla kul. Och snygg var han med ;D

Nu kommer de bilder från resan ^^ Enjoy !






MAAAT ^^ <3 På båten :D


Hoppa INTe i sängen .. Rövont !


Älskade Cerkaria ^^ <3




Riktigt fjollig manikyr, och hon klippte dom skit korta .. kände mig så
naken ..


Ankomsten, JA jag har jeans på mig .. Chockerande eller hur :O Vem är
så dum att man reser i jeans .. Älskar min oversized jacka xD
Checka armarna ;)


Dom jävlarna gömde sig i garderoben, försök till att skrämmas..
Misslyckat ;D




OTROLIGT rolig båtresa .. Sångaren var mega het, tyckte jag i alla fall !


Hotellet by night , Riiiiktigt nice !
Har typ inte fler bilder. Kameran pajja ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0