Hästar, Stranden & Ollonborrar >.<

Har varit massa dagar ute hos älskade Primus :)
I tisdags så red jag och Sofie en riktig konditionsrunda
med Cartino och Primus :) .. Galoppera typ en mil xD..
Okej , de var nog mindre men de var sjukt
långt i alla fall :P
Primus var skit duktig :)

Och igår red jag och Sessan ut , hon tog Alonzo :)
Vi skulle rida förbi kossorna , DE krävde en del
övertalning för Primus del men vi kom förbi :D<3
Han är bara så bäst :) Skötte sig så fint ^^ <3
Nu kommer massa bilder från dessa två dagar :) <3

Måste bara påpeka att de är OTROLIGT svårt
att fotta denna häst eftersom han förföljer mig ^^ <3

Sen på kvällen åkte jag & Sess ner på stranden :)
Mysigt som fan ^^<3

Vackraste Primus & Jag :)


Jag & Primus ute på en runda med Sessan & Alonzo :)













(Som sagt så förföljer han mig i hagen ^^ <3 )


Sess & Alonzo ^^ <3

Straaaanden ^^ <3



Vi hade fika med oss ^^ .. & Jaa, jag hade ridkläder på mig haha :D


HALLÅ, (skit dålig bild ) men de sprang en iller på andra bryggan haha :D
Han hoppa ner i vattnet och fiska sen upp på bryggan och åt, SKIT SÖT
var den :) <3





Nu måste jag bara berätta att på vägen hem så fick jag panikbrommsa
för de flög en OLLONBORRE i bilen xD..
Den var så jävla ÄCKLIG xD .. vi skrek och jag satte på varnings blinkers
på bilen och hoppa ut och stod och skrek hahah xD ..

Vilken brud jag är xD ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0